Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


Časté dotazy
  • Musím se zaregistrovat, když si chci objednat?

Ne, nemusíte. Pokud se ovšem registrujete, nemusíte při dalších objednávkách znovu vypisovat fakturační údaje. Dále budete mít díky složce „Můj účet“ přehled o všech vašich objednávkách a získejte slevu 5% na vše! Vaše údaje zadané při registraci nebudou poskytnuty nikomu dalšímu kromě osob, které odpovídají za průběh objednávky

 

  • Mohu si zboží objenat telefonicky nebo si přijít osobně vybrat?

Ano, objednání touto formou je možné.

 

  • Kolik zaplatím za dopravu?

Cena dopravy se vždy vypočítá podle zvoleného způsobu přepravy a aktuálního ceníku přepravce. Ceny za dopravu jsou uvedené na stránce pokladny ještě před odesláním objednávky.

 

  • Jak zaplatím?

Metodu platby si vybíráte v pokladně při objednání zboží. Nabízí se platba bankovním převodem, platba na dobírku, a mnoho dalších možností, jako například platba kartou online.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

  • Je platba kartou online bezpečná?

Ano, platba kartou online přes naši platební bránu je bezpečná. Platební brána je standardní řešení pro elektronické platby, které splňuje všechny nároky na bezpečnost při elektronických finančních transakcích.

 

  • Co následuje po úspěšném provedení objednávky?

Vaše objednávka přijde do našeho interního systému. My následně objednávku zpracujeme a v nejkratším možném termínu předáme k expedici.

 

  • Kdy dostanu objednané zboží?

Pokud je zboží skladem, snažíme se ho odeslat ještě v den provedení objednávky, proto lze doručení zásilky očekávat do 1 – 4 dnů od okamžiku expedice.

 

  • Zasíláte také do zahraničí?

Ne, aktuálně je dodání objednávky možné pouze v rámci České republiky. V případě zájmu a telefonické domluvy jsme schopni odeslat zboží také do Slovenské republiky.